Často kladené otázky

Odpovědi na všechno. Přehledně na jednom místě.

Koľko stojí dodanie tovaru?

 Cena doručenia je uvedená v popise každého produktu. Väčšinu produktov z nášho obchodu však, doručujeme zdarma.

Aká je doba dodania ?

Doba realizácie každého produktu je uvedená v opise produktu. K tomuto časovému obdobiu je potrebné pripočítať 2-3 pracovné dni na doručenie zo strany kuriérskej spoločnosti.
 

Možem objednať dodanie tovaru priamo do bytu ?

Dodanie tovaru priamo do bytu závisí od dohody medzi zákazníkom a kuriérom. Je možné, že kuriér bude súhlasiť s doručením zásielky priamo do bytu, avšak služby kuriérskej spoločnosti zahŕňajú doručenie tovaru iba k prvým dverám na uvedenej adrese.

 

Či je možnosť montáže?

Doručenie kuriérom nezahŕňa montáž zakúpeného tovaru. Produkty zahŕňajú návod na použitie, ktorý Vám uľahčí montáž zakúpeného tovaru.

Máte kamenný obchod v ktorom by som si mohol pozrieť produkty?

Nie, nemáme kamenný obchod.

Je možné dokúpenie samotných dielov?

V prípade, že máte záujem o nákup dielov ( napr. v prípade fitness zariadení), skontaktujte sa s našou Zákazníckou podporou, ktorá Vám uvedie, či je možné objednať Vami požadovaný diel.

 

 

Nedostal som návod na použitie, ako ho môžem získať?

V prípade, že ste neobdržali návod na použitie/ montáž, spojte sa s našou Zákazníckou podporou, ktorá Vám ho odošle prostredníctvom e-mailu.

 

Ako môžem zaplatiť?

Zaplatiť môžete bankovým prevodom, cez Paypal alebo na dobierku.

Ako mám urobiť objednávku?

Tovar vložíte do košíka kliknutím  "do košíka". V košíku  vidíte produkty (presný názov, dostupnosť, počet kusov), ktoré ste vložili, ich počet môžete ľubovoľne meniť, prípadne ich odstrániť.
V košíku s názvom Kontaktné údaje vyplňte všetké položky označené hviezdičkou, máte tu možnosť vyplniť aj doručovaciu adresu. Objednávku odošlete kliknutím na tlačidlo (Krok 3 Potvrdenie a platba) «pokračovať»

Je možné využiť dva zľavové kupóny v rámci jednej objednávky?

V prípade jednej objednávky je možné využiť iba jeden zľavový kupón.

Ako postupovať v prípade neobdržania darčeka?

V prípade, že ste neobdržali darček, ktorý bol uvedený v opise produktu, kontaktujte nás na e-mail: info@hop-sport.sk.

 

 

Je možné dostať dodatočnú zľavu ?

Áno, v niektorých prípadoch je možné obdržať dodatočnú zľavu na objednávku. Stačí sa spojiť s našou zákazníckou podporou, ktorá Vám uvedie bližšie informácie spojené s konkrétnou objednávkou a možnosťou získania/ nezískania dodatočnej zľavy.

Keby som chcel niečo zmeniť v objednávke, možem Vám napísať?

Samozrejme. V prípade akýchkoľvek dotazov alebo požadovaných zmien nás neváhajte kontaktovať a určite Vám radi pomôžeme!

 

Kedy dostanem potvrdenie objednávky?

Objednávka bude potvrdená najneskôr do 24 hodín. Potvrdenie dostanete na Vami uvedený e-mail. V opačnom prípade sa skontaktujte s našou Zákazníckou podporou, ktorá skontroluje, či Vaša objednávka bola vytvorená a odoslaná správne.

Kde nájdem viac informácií o tovare?

V prípade, že máte záujem o viac informácií, ktoré ste nenašli v opise určitého produktu, napíšte nám na info@hop-sport.sk. 

 

 

Ako Vás môžem kontaktovať ?

Naša Zákaznácka podpora je dostupná v hodinách od 07:00 do 15:00 počas pracovných dní. 

Môžete nás kontaktovať telefonicky na tel. čísle: +421 233 329 555 , e-mailom: info@hop-sport.sk alebo využiť možnosť chatu na našej stránke. 


 

Ako dlho musíme čakať na vrátenie peňazí?

Peniaze za tovar Vám budú vrátené prevodom na Váš bankový účet a to bezodkladne po dodaní všetkých podkladov, napríklad čísla účtu pre zaslanie platby.
Predávajúci je povinní vrátiť kupujúcemu zaplatené finančné čiastky najneskôr do 14 dní od odstúpenia. Predávajúci však nie je povinní vrátiť prijaté peňažné prostriedky  skôr, než mu kupujúci tovar neodovzdá alebo nepreukáže, že tovar je odoslaný.

 

Je odoslanie fotografií potrebné v prípade reklamácie?

Áno,  v prípade poškodeného tovaru vyžadujeme fotografiu/ fotografie, ktoré slúžia ako dokumentácia.

 

Kam musim vrátiť tovar ?

V prípade vrátenia tovaru sa spojte s našou Zákazníckou podporou. Tovar je potrebné doručiť na adresu reklamačného centra našej materskej spoločnosti: Hegen Europe Sp. Z O.o., Marklowicka 17, 44-300 Wodzisław Śląski, Poľská republika Neposielajte nám tovar na registračnú adresu našej firmy (Karviná). Zásielky na dobierku nepreberáme.

Obľúbené