Dodatočná zľava v obchode Hop-Sport… -10 EUR pri objednávke za min. 150 EUR so zľavovým kódom: ZLAVA10 Skontrolujte
Oficiálny obchod
0
Celkom: 0
V kategoriích

Blog / Fitness zariadenia / Bežecké pásy

Bežecký pás je zariadenie, vďaka ktorému budete vykonávať skvelý beh, intervalový tréning alebo kardio tréning. Najdôležitejšie je to, že môžete trénovať kedykoľvek počas dňa, bez ohľadu na počasie za oknom.

Výhody bežeckého pásu

Cvičenie na bežiacom páse má mnoho výhod – zlepšuje vzhľad postavy, ale má aj zdravotné výhody – zlepšenie kondície, lepšia kvalita dýchania, lepší spánok, zlepšenie hustoty kostí a mnohé ďalšie.

Aké svaly pracujú pri behu? Odpoveď je jednoduchá – takmer všetky. Pri behu zapájame do práce celé telo, teda svaly nôh, sedacie svaly, svaly trupu, svaly chrbta a svaly rúk.

Výhody používania bežeckého pásu

Beh na bežiacom páse je určite príjemná aktivita z niekoľkých jednoduchých dôvodov:

  1. dokážete rýchlo napredovať v pomerne krátkom čase a vďaka tomu máte väčšiu motiváciu vykonávať ďalší tréning, rýchle výsledky zlepšenia postavy zlepšujú kondíciu pri každodenných činnostiach, ktoré nebudú náročné (chodenie po schodoch, beh na električku alebo autobus )
  2. môžete trénovať aj napriek nepriaznivému počasiu vonku
  3. možnosť sledovať svoje obľúbené seriály počas tréningu
  4. možnosť tréningu aj napriek povinnostiam, napr. staranie sa o deti
  5. úspora pri nákupe špecializovaného oblečenia vhodného pre poveternostné podmienky
  6. ochrana kĺbov počas tréningu

Bežecké pásy Hop-sport

Bežecké pásy Hop-Sport majú vhodný systém tlmenia nárazov počas behu - to znamená, že minimalizujeme riziko poškodenia kĺbov, a tým sa znižuje aj riziko zranenia. V zariadeniach Hop-Sport navyše dokážeme napodobniť beh do kopca vďaka možnosti nastavenia stupňa sklonu. Táto možnosť umožňuje ešte efektívnejší a silnejší tréning! Nemáš nápad na tréning? Nič nie je stratené! Bežecké pásy Hop-Sport sú vybavené vopred nabitými tréningovými programami, čo rozhodne uľahčuje tréning. Skúste to sami!

Ako začať?

Začnite cvičiť na bežeckom páse na krátke vzdialenosti. Pri každom ďalšom tréningu si nastavte väčšiu vzdialenosť. Začnite napr. s  500 m vzdialenosťou a pomalou rýchlosťou. Ak budete vytrvalí a systematickí, výsledky sa dostavia rýchlejšie, než si myslíte! Veľa štastia!

Obľúbené