Úchopy na kliky

Sorting: Výchozí nastavení

Úchopy na kliky

Podpery na kliky patria medzi najpredávanejšie produkty do domácej posilňovne. Je to top pomôcka pre dokonalé prevedenie posilňovania svalov s vlastnou váhou, navyše finančne dostupná pre všetkých.

Pre koho sú určené úchopy na kľuky?

Úchopy, podpery na kliky alebo aj bradlá či push up bars sú vhodné pre každého, ženy aj mužov, začiatočníkov aj pokročilých. Úchopy na kliky sú skvelým riešením pre ľudí, ktorí hľadajú cenovo dostupné fitness príslušenstvo pre domáce tréningy, ktoré nezaberá veľa miesta.

Kliky sú jedným z najobľúbenejších cvikov na hornú časť tela a dajú sa vykonávať rôznymi spôsobmi. Existujú klasické kliky, široké, s rukami od seba tesne rozmiestnenými, s rukami vo výške bokov alebo hlavy a mnoho ďalších. 

Ako používať podpery na kľuky?

Podpery na kliky sú pomôcka, ktorú využijete pri domácom tréningu na kľuky, stojky a ďalšie cvičenie. Môžu byť súčasťou vybavenia na plnohodnotný fitness plán.

Ako správne cvičiť s úchopmi na kliky? Pomocou úchopov môžete vykonávať hlbšie kliky, ktoré podporujú intenzívnejšiu prácu svalov predovšetkým vrchnej časti, vďaka čomu sa výsledky vášho úsilia prejavia rýchlejšie.

Technika vykonávania klikov je mimoriadne dôležitá pre to, aby svaly správne pracovali a aby bol tréning účinný. Úchopy na kľuky sú veľmi nápomocné pre dokonalé prevedenie kľukov a ich precízne vykonávanie až do krajných polôh.

Podpery na push up sú skvelé na tvarovanie vrchnej časti tela, predovšetkým ramien, bicepsu, tricepsu, chrbátu a prsných svalov a môžete na nich cvičiť podľa toho, ako a kedy vám to vyhovuje. Zmenou polohy push up úchopov precvičíte vždy inú svalovú partiu.

Výhody cvičenia s podperami na kľuky

Podpery na kľuky v porovnaní k kľukmi priamo na podlahe zvýšia polohu rúk, čím zvýšia váš rozsah pohybu až do krajných polôh. Pri vykonávaní klikov nemáte zalomené zápästia, takže cvičenie je omnoho príjemnejšie a účinnejšie, menej pri ňom trpia kĺby na lakťoch a zápästiach.

Vďaka väčšiemu rozsahu pohybu lepšie zapojíte a natiahnete aj hrudné svaly. Ak sa rozhodnete zvýšiť si náročnosť cvikov, môžete k podperám doplniť aj záťažovú vestu, ktorá vám zvýši hmotnosť, alebo použiť tréningové popruhy, ktoré sa postarajú o väčší odpor.

Ako sú vyrobené úchopy na kľuky?

V Hop-Sport nájdete úchopy, ktoré sú vyrobené z kovu, ale v našej ponuke na sklade takisto nájdete aj plastové modely s protišmykovými základňami a penovými držadlami. Ďalšou výhodou úchopov Hop-Sport je možnosť ich zloženia, čo uľahčuje ich prepravu a skladovanie.

Protišmykový materiál rukovätí a pevná konštrukcia sa stará o bezpečnosť pri cvičení, aby sa vám nekĺzalo. Nebojte sa poriadne sa do toho oprieť! Rukoväte potiahnuté mäkkou penou zvyšujú komfort pri cvičení a minimalizujú tlak na dlane, ale zabránia aj tvoreniu pľuzgierov aj počas namáhavých a náročných tréningov.

Prezrite si našu ponuku a vyberte si model úchopov, ktorý pre vás bude tým pravým!

Ktoré podpery na kliky si vybrať?

Ak pri cvičení nechcete riskovať zranenie, určite sa zamerajte na dostatočnú nosnosť podpier. Maximálnu nosnosť uvedenú výrobcom neodporúčame prekračovať. Vyberajte si taký model, ktorý má dostatočnú rezervu v prípade, ak na cvičenie kľukov používate záťažovú vestu.

Hľadáte podpery, ktoré so sebou môžete okrem domácich tréningov brať aj do batohu či do kufra, aby ste si zacvičili napríklad aj počas dovolenky? Pre vás budú ideálne podpery na kliky s možnosťou skladania, aby zaberali čo najmenej miesta.

Už vám nič nebude brániť zacvičiť si kdekoľvek chcete!

Obľúbené