Postup reklamácie / záruky

1. Nahlásenie sťažností:
     - web: https://hegen.sk/reklamace/
     - alebo posielajte na adresu:
Kancelária Hegen Česko s.r.o.
Stavbárov 2201/36
734 01 Karviná
(Česká republika)


2. Očakávajte, prosím, na odpoveď od pracovníka servisu, ktorý Vás bude informovať o ďalšom postupe. V prípade potreby nás kontaktujte na tel. číslo: +420 2 720 480 22.

3. Po priložení žiadosti dostanete individuálne číslo sťažnosti prostredníctvom webovej stránky.
4. Kompletný tovar s príslušenstvom má byť pripravený na vyzdvihnutie kuriérom, ktorého sme pre Vás objednali.
5. Zásielky sú vyzdvihnuté od zákazníka v systéme door-to-door.
6. Zásielka by mala obsahovať:
   - Doklad o nákúpe alebo jeho kópiu (faktúra, doklad)
   - Osobné údaje
   - Kontaktné telefónne číslo

Záruka sa vzťahuje len na skryté chyby spôsobené zo strany výrobcu. 

Záruka sa nevzťahujú na funkčné predmety, a preto je potrebné, aby ste sa pred odoslaním tovaru ustili, či problém spočíva v samotnom produkte alebo v nesprávnom použití, alebo či sa jedná o nesplnenie Vašich očakávaní (očakávania, ktoré presahujú opis produktu - funkcie a parametre, ktoré neboli zahrnuté v opise produktu).

Pozor! Neprijímame zásielky odoslané na dobierku alebo na náklady príjemcu.

"Spotrebiteľ môže využiť metódy riešenia sťažností a nápravy mimosúdnou cestou. Za účelom využitia možnosti zmieru sporov týkajúcich sa online nákupov môže spotrebiteľ podať svoju sťažnosť, napríklad prostredníctvom online platformy EÚ ODR, ktorá je k dispozícii na adrese: http://ec.europa.eu / consumers / odr / "

 
 
Zanechajte nám svoje telefónne číslo
a my Vám zavoláme!

Zanechajte nám svoje telefónne číslo
a my Vám zavoláme!

Děkujeme,
vaše žádost byla uložená. Manager z příslušného oddělení vás bude kontaktovat v požadovaném čase