Oficiálny obchod
0
Celkom: 0

Postup reklamácie / záruky

1. Nahlásenie sťažností:
     - na e-mail info@hop-sport.sk
    
2. Očakávajte, prosím, na odpoveď od pracovníka servisu, ktorý Vás bude informovať o ďalšom postupe. V prípade potreby nás kontaktujte na tel. číslo: +421 233 329 555.

3. Po priložení žiadosti dostanete individuálne číslo sťažnosti prostredníctvom webovej stránky.
4. Kompletný tovar s príslušenstvom má byť pripravený na vyzdvihnutie kuriérom, ktorého sme pre Vás objednali.
5. Zásielky sú vyzdvihnuté od zákazníka v systéme door-to-door.
6. Balík tiež by mal obsahovať:
   - Doklad o kúpe alebo jeho kópiu (faktúra, doklad), ktorý zároveň slúži ako záručný list
   - Osobné údaje
   - Kontaktné telefónne číslo

Reklamácia a záruka sa týkajú chýb spôsobených výrobcom. 

Pozor! Neprijímame zásielky odoslané na dobierku alebo na náklady príjemcu.

"Spotrebiteľ môže využiť metódy riešenia sťažností a nápravy mimosúdnou cestou. Za účelom využitia možnosti zmieru sporov týkajúcich sa online nákupov môže spotrebiteľ podať svoju sťažnosť, napríklad prostredníctvom online platformy EÚ ODR, ktorá je k dispozícii na adrese: http://ec.europa.eu / consumers / odr / "

 
 

Favorites