Oficiálny obchod
0
Celkom: 0
V kategoriích

Blog / Rotopedy

Bicyklovanie alebo beh - čo je lepšie? Mnoho ľudí, ktorí chcú pracovať na svojej postave, majú túto dilemu, ale nevedia, čo si majú zvoliť. Overte si s nami výhody každej z týchto foriem tréningu a vyberte si to, čo  pre vás bude lepšie!

Chudnutie- rotoped alebo beh?

Pokiaľ ide o chudnutie, behom spálite viac kalórií ako tréningom na bicykli alebo rotopede. Len polhodina behu v tempe asi 8 km / h nám umožní spáliť asi 330 kcal. Počas pol hodiny bicyklovania rýchlosťou asi 17 km / h však spálime 252 kcal.

Rotoped

Čo je lepšie pre naše kĺby - rotoped alebo beh?

Beh alebo bicyklovanie - čo je lepšie pre naše kĺby?  Ak máme problémy s kĺbmi,  bicyklovanie bude bezpečnejšie. Pri behu v teréne zaťažujeme kolenný a členkový kĺb. Počas jazdy na bicykli je však tlak na kĺby určite menší. Preto je riziko zranenia na bicykli minimálne. Počas behu pracujú všetky svaly tela, zatiaľ čo pri bicyklovaní sú v menšej miere zapojené svaly  ramien a hrudníka


Ak máme problémy s kĺbmi,  bicyklovanie bude bezpečnejšie. Pri behu v teréne zaťažujeme kolenný a členkový kĺb. Počas jazdy na bicykli je však tlak na kĺby určite menší. Preto je riziko zranenia na bicykli minimálne. Počas behu pracujú všetky svaly tela, zatiaľ čo pri bicyklovaní sú v menšej miere zapojené svaly  ramien a hrudníka

Rotoped - v akomkoľvek počasí

Vďaka stacionárnemu rotopedu môžeme cvičiť, kedykoľvek chceme. V takom prípade nám nevadí slnko, vietor, búrka alebo chlad a mráz. Okrem toho môžeme  cvičiť kedykoľvek počas dňa bez toho, aby sme opustili domov. Je to jednoduchý a zábavný spôsob, ako schudnúť a získať peknú postavu. Pozrite si rotopedy v ponuke Hop-Sport! >>

Recumbent

Pulz pod kontrolou

Pri cvičení na rotopede máme k dispozícii snímač pulzu a je ľahšie udržiavať stále tempo a rýchlosť.

Záruka bezpečného tréningu

Najmä pokiaľ ide o cvičenie na recumbente. Je to najbezpečnejšie kardiotréninkové zariadenie. Je  bezpečné pre kĺby. Ideálne pre starších ľudí a tiež veľmi užitočné pri rehabilitácii po úrazoch. Skvelé v boji proti obezite.

Beh v teréne alebo bežecký pás?

Ľudia, ktorí neradi bicyklujú a radšej behajú, ale začínajú ich bolieť kolená, môžu cvičiť na bežeckom páse. Získame na ňom rovnaké efekty ako pri behu vonku. Bežecké pásy sú však bezpečnejšie, pretože sú vybavené špeciálne navrhnutými tlmičmi, vďaka ktorým sa kĺbom pri tréningu uľaví. Prezrite si tréningové bežecké pásy v ponuke Hop-Sport! >

Individuálny výber

Ak to zhrnieme, pre niekoho, kto chce v rýchlejšom čase spáliť čo najviac kalórií, nemá problémy s kĺbmi a nemá za sebou žiadne zranenia, je beh skvelou voľbou. Pre človeka, ktorý chce behať, ale je pre neho dôležité chrániť si kĺby a nechce sa nechať obmedzovať poveternostnými podmienkami, bude dobrým riešením stacionárny bežecký pás.

Ak je však pre niekoho najdôležitejšia bezpečnosť počas tréningu, kontrola tela počas cvičenia a efektívne minimalizovanie rizika zranenia, bude dobrým riešením rotoped.

Čo si teda vybrať? Na túto otázku si musíte odpovedať sami. Berte do úvahy množstvo voľného času na tréning, ako rýchlo chcete dosiahnuť svoj cieľ a ako dobre sa majú vaše kĺby. Dúfame, že vám tento článok pomôže odpovedať na túto otázku.

Favorites