Koľko stojí dodanie tovaru?
Cena doručenia je uvedená v popise každého produktu. Väčšinu produktov z nášho obchodu však, doručujeme zdarma.
Cena doručenia je uvedená v popise každého produktu. Väčšinu produktov z nášho obchodu však, doručujeme zdarma.
Doba realizácie každého produktu je uvedená v opise produktu. K tomuto časovému obdobiu je potrebné pripočítať 2-3 pracovné dni na doručenie zo strany kuriérskej spoločnosti.
Dodanie tovaru priamo do bytu závisí od dohody medzi zákazníkom a kuriérom. Je možné, že kuriér bude súhlasiť s doručením zásielky priamo do bytu, avšak služby kuriérskej spoločnosti zahŕňajú doručenie tovaru iba k prvým dverám na uvedenej adrese.
Kontaktujte našu Zákaznícku podporu, ktorá Vám uvedie bližšie informácie.
Naše partnerské predajne:
Doručenie kuriérom nezahŕňa montáž zakúpeného tovaru. Produkty zahŕňajú návod na použitie, ktorý Vám uľahčí montáž zakúpeného tovaru.
Nie, nemáme kamenný obchod.
V prípade, že máte záujem o nákup dielov ( napr. v prípade fitness zariadení), skontaktujte sa s našou Zákazníckou podporou, ktorá Vám uvedie, či je možné objednať Vami požadovaný diel.
V prípade, že ste neobdržali návod na použitie/ montáž, spojte sa s našou Zákazníckou podporou, ktorá Vám ho odošle prostredníctvom e-mailu.
Zaplatiť môžete bankovým prevodom, cez Paypal alebo na dobierku.
Tovar vložíte do košíka kliknutím "do košíka". V košíku vidíte produkty (presný názov, dostupnosť, počet kusov), ktoré ste vložili, ich počet môžete ľubovoľne meniť, prípadne ich odstrániť.
V košíku s názvom Kontaktné údaje vyplňte všetké položky označené hviezdičkou, máte tu možnosť vyplniť aj doručovaciu adresu. Objednávku odošlete kliknutím na tlačidlo (Krok 3 Potvrdenie a platba) «pokračovať»
V prípade jednej objednávky je možné využiť iba jeden zľavový kupón.
V prípade, že ste neobdržali darček, ktorý bol uvedený v opise produktu, kontaktujte nás na e-mail: info@hop-sport.sk.
Áno, v niektorých prípadoch je možné obdržať dodatočnú zľavu na objednávku. Stačí sa spojiť s našou zákazníckou podporou, ktorá Vám uvedie bližšie informácie spojené s konkrétnou objednávkou a možnosťou získania/ nezískania dodatočnej zľavy.
Samozrejme. V prípade akýchkoľvek dotazov alebo požadovaných zmien nás neváhajte kontaktovať a určite Vám radi pomôžeme!
Objednávka bude potvrdená najneskôr do 24 hodín. Potvrdenie dostanete na Vami uvedený e-mail. V opačnom prípade sa skontaktujte s našou Zákazníckou podporou, ktorá skontroluje, či Vaša objednávka bola vytvorená a odoslaná správne.
V prípade, že máte záujem o viac informácií, ktoré ste nenašli v opise určitého produktu, napíšte nám na info@hop-sport.sk.
Naša Zákaznácka podpora je dostupná v hodinách od 07:00 do 15:00 počas pracovných dní.
Môžete nás kontaktovať telefonicky na tel. čísle: +421 233 329 555 , e-mailom: info@hop-sport.sk alebo využiť možnosť chatu na našej stránke.
Peniaze za tovar Vám budú vrátené prevodom na Váš bankový účet a to bezodkladne po dodaní všetkých podkladov, napríklad čísla účtu pre zaslanie platby.
Predávajúci je povinní vrátiť kupujúcemu zaplatené finančné čiastky najneskôr do 14 dní od odstúpenia. Predávajúci však nie je povinní vrátiť prijaté peňažné prostriedky skôr, než mu kupujúci tovar neodovzdá alebo nepreukáže, že tovar je odoslaný.
Áno, v prípade poškodeného tovaru vyžadujeme fotografiu/ fotografie, ktoré slúžia ako dokumentácia.
V prípade vrátenia tovaru sa spojte s našou Zákazníckou podporou. Tovar je potrebné doručiť na adresu reklamačného centra našej materskej spoločnosti: Hegen Europe Sp. Z O.o., Marklowicka 17, 44-300 Wodzisław Śląski, Poľská republika Neposielajte nám tovar na registračnú adresu našej firmy (Karviná). Zásielky na dobierku nepreberáme.