Zimné zľavy -5 EUR pri nákupe za min. 120 EUR so zľavovým kódom ZIMA22 Prezrite si
Oficiálny obchod
0
Celkom: 0
V kategoriích

Blog / Tyče

Cviky s použitím tyče

Cvičením s tyčou dokážeme precvičiť každú svalovú partiu nášho tela. Možno konštatovať, že cvičenie s tyčou - inak cvičenie s voľnou váhou je jedným z najúčinnejších cvičení na chudnutie alebo zvýšenie svalovej hmoty. 

Posilňovacie cvičenia veľmi priaznivo vplývajú na vzhľad našej postavy, posilňujú celé telo - a tým - zlepšujú naše držanie tela, spevňujú pokožku, zlepšujú našu pohodu a zvyšujú naše sebavedomie.

Existuje niekoľko druhov tyče na trhu: rovná tyč, lomená tyč, silne lomená tyč. Každá z nich má trochu iné využitie. Nižšie nájdete niekoľko cvikov s použitím týchto tyčí.  Pre každý typ tyče sú určené "kotúče", aby ste mohli zvyšovať intenzitu tréningu a aby bol tréning intenzívnejší a efektívnejší.

Drep s tyčou (rovná tyč)

Zapojené svaly: svaly nôh (quadriceps), veľké svaly gluteus a svaly trupu.

Mŕtvy ťah (rovná tyč)

Zapojené svaly: svaly nôh (hamstringy), svaly chrbta a svaly trupu.

Vytláčanie tyče nad hlavu zo stoja (rovná tyč)

Zapojené svaly: ramenné svaly (deltový sval, trojhlavý sval ramien), svaly hrudníka. 

Ohýbanie predlaktí (ohýbaná tyč)

Zapojené svaly:  hlavne ramenný sval.

Narovnanie predlaktí spoza hlavy v ľahu (lomená tyč)

Zapojené svaly: ramenné svaly, hlavne tricepsový sval ramena.

Zdvihnutie tyče k hrudnej kosti / brade (lomená tyč)

Zapojené svaly: ramenné svaly  a svaly predlaktia.

Vytláčanie tyče na vodorovnej lavici (lomená tyč a silne lomená tyč)

Zapojené svaly (svaly hrudníka, svaly predlaktia a rúk)

Obľúbené