Zimné zľavy -5 EUR pri nákupe za min. 120 EUR so zľavovým kódom ZIMA22 Prezrite si
Oficiálny obchod
0
Celkom: 0
V kategoriích

Blog / Vibromasážne stroje

S pomocou vibračnej plošiny bude váš tréning efektívnejší! Pomocou tohto zariadenia môžete ľahko zoštíhliť a vytvarovať svoju postavu! 3D vibračné pohyby generované plošinou iniciujú svalové kontrakcie, vďaka čomu rýchlejšie dosiahnete svoje ciele!

Aké výhody prináša vibračná plošina?

  • pomáha pri znižovaní telesného tuku na miestach, kde je ťažké sa ho zbavi,
  • priaznivo pôsobí na obehový a dýchací systém, 
  • tvaruje postavu, 
  • pomáha pri znižovaní cholesterolu, 
  • spevňuje pokožku. 

Nižšie prestavujeme niekoľko príkladových a čo je najdôležitejšie efektívnych, cvičení s použitím vibračnej plošiny Hop-Sport.

Drepy na vibračnej plošine

  1. Postavte sa na plošinu v aktívnej vertikálnej polohe. 
  2. Počas vibrovania vykonajte drep (choďte dole, kým stehenná kosť nebude v úrovni alebo mierne pod líniou kolena bez toho, aby ste zdvihli hlavu. Je to určené ako predĺženie chrbtice).
  3. Vráťte sa do východiskovej polohy a opakujte niekoľkokrát Nezabudnite tiež tlačiť kolená smerom von počas celého pohybu.

Pri tomto cviku pracujú hlavne svaly nôh a zadku

Ohýbanie predlaktí s expandérmi v stoji na plošine

  1. Postavte sa na plošinu v aktívnej vertikálnej polohe. 
  2. Počas vibračného pohybu pokrčte predlaktia s expandérom v rukách.
  3. Opakujte niekoľkokrát.

Kliky na plošine

1.Oprite sa celými rukami - umiestnenými na plošine. Ak nemáte dostatok sily na vykonanie klasického kliku, položte kolená na zem – táto poloha vám umožní správne vykonať cvik. 

2. Priblížte hrudník k plošine ohnutím predlaktí v lakťoch. 

3. Vyrovnajte lakte a prejdite do východiskovej polohy.

Opakujte niekoľkokrát.

Pridávanie jednej nohy na plošinu

1. Postavte sa jednou nohou na plošinu a druhou mierne za ňou. 

2. Počas vibračného pohybu preneste váhu na nohu na plošine a priložte k nej druhú nohu. 

3.Opakujte niekoľkokrát a následne vymeňte nohy.

Udržiavanie napätého celého tela v stojacej polohe

1. Postavte sa na plošinu do aktívnej vzpriamenej polohy – chodidlá rozložte na šírku ramien, nohy mierne pokrčte v kolenách a napnite brucho. Udržujte túto pozíciu počas trvania vibrácií.

2. Snažte sa, aby bol chrbát vyrovnaný.

Opakujte niekoľkokrát. 

Opretie prednou stranou na plošine a udržanie pozície

  1. Oprite sa celými dlaňmi (dlane na plošine)
  2. Pokúste sa niekoľko sekúnd udržať pozíciu planku, teda tak, aby vaše telo tvorilo priamku od hlavy po päty.
  3. Cvičenie opakujte niekoľkokrát.

Prezrite si našu ponuku!

Obľúbené