Oficiálny obchod
0
Celkom: 0
V kategoriích

Blog / Trampolíny

Aktuálne trampolíny už nie sú spájané iba so zábavou pre deti. Jumping fitness je čím ďalej viac populárnym tréningom aj u dospelých. Skákanie na trampolíne môže prinášať viac prospechu než si myslíte. Pridajte sa k svojmu dieťaťu a presvedčte sa aké efekty môže priniesť cvičenie na trampolíne!

Tento tréning sa líši od iných

Ak je vonku pekne, tak človek chce byť na čerstvom vzduchu čo najdlhšie. Alternatívou pre cvičenie doma môže byť tréning ... na záhradnej trampolíne! Je to jeden z najpríjemnejších spôsobov na zhodenie nadbytočných kíl a zlepšenie Vašej postavy. Pritom sa môžete tešiť slnečným počasím a tráviť príjemný čas so svojimi ratolesťami. Zbavte sa rutiny, stavte na niečo netradičné! Len počas jednej hodiny cvičenia a skákanie na trampolíne môžete zhodiť až 1000 kcal! Trampolína je tiež ideálnym nástrojom slúžiacim k vypracovanie lepšej koordinácie tela.

Nezabudnite na rozcvičku

Pred začiatkom tréningu je potrebné sa rozcvičiť - aj zdanlivo bezpečné, ľahké cvičenia na trampolíne vyžaduje náležitú prípravu aby sa znížilo riziko úrazu. Niekoľko drepov, preťahovanie a klikov stačí, aby ste zahriali Vaše svaly pred tréningom.

Doporučené cvičenia

  • Beh v mieste - 5 minút: rýchle tempo, pauza - opakovať trikrát - striedavo s kolenami vysoko až ku hrudníka / chodidlami k zadku
  • Výskok s tlesknutím na hlavou - 3 minúty
  • Drep po odraze - rýchly drep po odraze z trampolíny - opakovať cca dve minúty
  • Obyčajné skákanie sa zrýchleným tempom - 10 minút sa striedaním intenzity každé 2-3 minúty.
  • Skákanie na všetkých štyroch - kľačíte a rovno položíme dlane na odrazovej ploche, po odraze narovnávajú ruky a nohy a po pristátí sa vraciame do východiskovej pozície - 3-5 minút
  • Snažte sa cvičiť systematicky - stačí, že budete trénovať na trampolíne 30 minút denne a môžete zhodiť až 500 kcal!

A viete že?

Tréning na trampolíne núti svaly k rýchlym kontrakciám - podobne ako pri spinning tréningu!

Výhody cvičenia na trampolíně:

  • lepšie okysličenie tela
  • zlepšenie lymfatického systému
  • zvýšenie výdrže a ohybnosti
  • vylepšenia koordinácia
  • spálenie kalórií
  • vytvarovanie postavy
  • spevnenie svalov

Cvičenie na trampolíne je potrebné prispôsobiť k individuálnym potrebám a možnostiam. Treba si dávať pozor a nepreháňať to s intenzitou!

Druhy trampolín

Na trhu je dostupných veľmi veľa rôznych modelov a druhov trampolín, preto pri rozhodovaní o kúpe by ste mali venovať pozornosť na niekoľko vecí:

- vnútorné alebo vonkajšie ochranná sieť - oba druhy majú svojich priaznivcov. Modele s vonkajšou sieťou ponúkajú užívateľom viac priestoru, ale za to tie s vnútornou sietí majú ten priestor oddelený od pevnej konštrukcie trampolíny a neumožňujú sa dostať s nohou medzi pružiny.

konštrukcia - solídne konštrukcie a ukotvenie, hrúbka profilov
Modele dostupné v našom internetovým obchode - trampolíny značky Hop-Sport - ponúkajú obe možnosti a majú buď vonkajšiu ochrannú sieť alebo vnútorné. Každý potom má rebrík, kotvy pre pripevnenie trampolíny a tiež ochrannú plachtu na prípad nepriaznivých atmosferických podmienok.

Odporúčame si užívať pekného počasia na čerstvom vzduchu. Pozrite sa na našu ponuku záhradných trampolín na Hop-Sport.cz - k vybraným modelom trampolín pridávame zadarmo aj rôzneho druhu lopty! Prejdite do obchodu >>
 

Obľúbené

Usercentrics: jQuery