Pozor! Zmeny týkajúce sa domény HEGEN.SKVice
Oficiálny obchod
0
Celkom: 0
V kategoriích

Blog / Kolieskové korčule

Na korčuliach jazdia nielen deti, ale aj dospelí. Je to šport, ktorý má mnoho výhod. Je dobré vedieť ako tento šport ovplyvňuje naše zdravie a fyzickú kondíciu. Začnite jazdiť na korčuliach a uvidíte, aké výhody vám môžu ponúknuť!

1. Bezpečný a príjemný šport pre každého

Kolieskové korčuľovanie má minimálny počet kontraindikácií. Je klasifikovaný ako šport s najmenším rizikom zranenia, však, pred začiatkom korčuľovanie musíte zvládnuť techniku pohybu. Riziko výskytu zranenia u osôb s veľmi dobrou jazdné technikou je malé, ale vždy si musíte pamätať na chrániče kolien a lakťov, rovnako ako prilbu. Kolieskové korčuľovanie tiež nemá žiadne vekové obmedzenia. Z teto radosti môžu sa tešiť deti (od 4-5 rokov), dospelí a seniori. Zaujímavé je, že korčule sú ideálnou alternatívou pre ľudí, ktorí nemôžu behať, pretože tento druh športu nezaťažuje kĺby rovnako ako beh.

2. Zlepšuje fyzický stav najmladších

Kolieskové korčule sú na toľko atraktívne pre deti, že môžu účinne povzbudiť aj tie najväčšie počítačových nadšencov, aby sa mohli pohybovať. V prípade detí a dospelých korčuľovanie posilňuje obehový systém, okysličuje telo a to všetko znamená, že máme viac energie. Okrem toho dokonale posilňuje svaly celého tela - najmä nohy a zadok, a zlepšuje motorickú koordináciu.

3. Skvelý spôsob, ako znížiť stres

Kolieskové korčuľovanie je jedným z účinných spôsobov, ako znížiť napätie a uvoľniť negatívne účinky stresu. Po náročnom dni v škole alebo v práci bude dobrým nápadom ísť na prechádzku na kolieskových korčuliach. Pri jazde nebudete premýšľať o problémoch v práci, a len o správnej technike jazdy. Môžete obdivovať okolie, cítiť radosť zo spoločného času s priateľmi a rodinou. To je naším okamihom zachytiť dych a odpočívať.

4. Korčule sú skvelé na chudnutie

Pri sedavým životnom štýle nadmerné množstvo kilogramov sa ukladá veľmi rýchlo. Otázkou teraz je nájsť čas na pohyb. Korčule vám pomôžu rýchlejšie stratiť nadbytočné kalórie ako tradičné aeróbne cvičenie. Len hodina korčuľovanie nám dovoľuje spáliť asi 600-700 kcal. Ak chcete tento cieľ dosiahnuť, mali by ste udržiavať svoju srdcovú frekvenciu na príslušnom úrovni po dobu najmenej pol hodiny tréningu - aby začal proces spaľovania tuku. Takže ak chcete použitý korčule pre chudnutie, je najlepšie naplánovať jazdu niekoľkokrát týždenne, aspoň po dobu 40-50 minút.

Otázka rýchlosti pri jazde na korčuliach je tiež dôležitá. Ak budeme jazdiť s väčšou rýchlosťou, s väčším odporom, spálime určite viac kalórií ako pri pohodlnej, pomalej jazde na rovinnom teréne.

5. Posilňuje svaly

Pri jazde na korčuliach aktívne pracujú stehná a zadok. Vďaka tomuto športu budeme posilňovať vytrvalosť svalov. Okrem toho, kolieskové korčule navyše učí držať vzpriamenú pozíciu chrbta - je to výsledok brušných svalov a chrbtových svalov, ktoré sú pri práci v činnosti.

Rovnako ako u každého športu, nezabudnite na rozcvičku pred korčuľovaním. Ak ste začiatočníkom jazdy na korčuliach neforsujte svoje telo a nejde priamo na maratóny. Zvyšujeme dĺžku tréningu postupne, čo telu umožňuje zvyknúť si na väčšie a väčšie úsilie. Kto dokáže zvládnuť kolieskové korčule, môže ich využiť aj ako dopravný prostriedok do školy alebo práce v slnečných dňoch. Potom spojte príjemné s užitočným.

To sú len niektoré z najdôležitejších výhod tohto športu a určite je mnoho ďalších. Takže odvážte sa a vyskúšajte svoje sily - aj keď sa nám zdá, že na korčuliach nebudeme schopní prekonať ani pár metrov. Zostáva len vybrať zariadenie a potrebné príslušenstvo.

S ktorými korčuliami začať?

Začiatočníkom sa odporúčajú začať jazdiť na rekreačných korčuliach. Ony ponúkajú najväčší komfort jazdy a sú z technického hľadiska ľahko zvládnuteľné. Tieto korčule by mali byť vybavené kolieskami stredného rozmeru, tj. Medzi 70 mm. a 84 mm. Táto veľkosť zaistí primeranú manévrovateľnosť a ochranu pred príliš vysokými rýchlosťami, ktoré môžu byť pre začiatočníkov nebezpečné.

Nasledujúcim parametrom koliesok v korčuliach je tvrdosť, vďaka ktorej dieťa bude cítiť amortizácia a komfort pri jazde. Z takéhoto hľadiska pre rekreačnú jazdu odporúčajú sa kolieska mäkké z intervalom medzi 74A a 82A. Tvrdé kolieska majú slabšie amortizácia, čo nie je moc dobre pre začiatočníkov.

Pri kúpa korčúľ bude dobrým nápadom vybrať tovar ktoré má kvalitné ložiská. To pôsobí na plynulú prác koliesok. Z tohto ohľadu môžete použiť posúdenie ložísk na škále ABEC, ktorá v najjednoduchšom poňatí určuje presnosť ich vykonanie. Existuje päť stupňov kvality ložísk - ABEC 1, ABEC 3, ABEC 5, ABEC 7, ABEC 9 (najvyššia kvalita).

Pohodlie počas korčuľovania ovplyvňuje aj cirkulácia vzduchu v topánke. Pokiaľ sú korčule vyrobené z kvalitného materiálu, Vaše nohy budú "dýchať".

Dôležitou otázkou je výber veľkosti. Najlepším riešením bude zvoliť korčule štandardnej veľkosti ktorú máte. Nie je taktným nápadom kupovať moc veľké alebo príliš malé. Rozmery môžu sa líšiť v závislosti od výrobcu, takže je potrebné vziať si na vedomie, že najlepším spôsobom, ako si vybrať topánky, je vždy zmerať - obuť na obe nohy a prijať jazdeckú pozíciu. Ak necítite uvoľnenie a celá noha ja na podrážke, znamená to, že veľkosť je správne zvolená. Ak kúpili ste tovar cez internet, a potom sa zistí že veľkosť bola zvolená zle, môžete pokojne vymeniť alebo vrátiť tovar v rámci 14 dní.

Ak hľadáte korčule pre detí, super komfortným a pohodlným riešením budú korčule s nastaviteľnou dĺžkou, ako napríklad Kolieskové korčule 3 v 1 HS-8101 Speed. Nastaviteľná veľkosť - praktická pre rýchlo rastúce detskú nohu.

Pokiaľ máte záujem o korčule, ktoré budú zárukou pohodlia a bezpečia, pozrite sa na ponuku nášho obchodu Hop-sport, kde nájdete rôzne modely v rôznych farbách a veľkostiach. Pozývame Vás na nákupy!
 

Obľúbené

Usercentrics: jQuery